V tednu pred počitnicami smo v 6., 7. in 9. razredu izvedli tehniški dan na daljavo.

V prvem delu so si učenci ogledali poučno oddajo Brez merjenj se svet ustavi, v kateri so izvedeli, kaj zagotavlja meroslovni sistem, kako je cesarica Marija Terezija vpeljala meroslovni sistem na Slovenskem, zakaj je pomembna metrska konvencija, kaj je o merjenju in merljivosti povedal Galileo Galilei ter kateri uradi, inštitucije, laboratoriji v Sloveniji se ukvarjajo z meroslovjem.

V drugem delu so spoznali stare dolžinske mere. France Prešeren je v prvi kitici pesmi Soldaška zapisal, koliko je visok, učenci pa so preračunali njegovo višino v metre in centimetre. Nato so svojo telesno višino preračunali in izrazili v starih merah.

Sledilo je merjenje časa in štetje korakov na določeni razdalji ter računanje povprečne hitrosti hoje. Kdor je želel, je lahko svoje izračune preveril na sprehodu s pomočjo ene od aplikacij za štetje korakov, merjenje razdalje in merjenje časa.

V tretjem delu so učenci poskrbeli, da niso bili lačni – po receptu so izdelali domače jajčne testenine.

Učenci so zelo lepo sprejeli dan dejavnosti. Več povedo njihove izjave in zgornje fotografije:

“ všeč mi je bilo merjenje in kuhanje testenin ampak oddaja mi ni bila všeč”

 “Mene veseli kuhanje, peka. Najbolj mi je bila všeč priprava testenin vendar je bilo tudi ostalo okej. Nič mi ni bilo “ne všeč”.”

 “Na tehničnem dnevu mi je bilo vse všeč, najbolj pa priprava testenin, ker sem se jih tako naučila pripraviti sama brez pomoči mame ali pa none.”

 “Priprava testenin mi je bila všeč, tudi šteje korakov mi je bilo všeč in spoznavanje kako so mirili včasih. Računanje mi pa ni bilo ravno všeč.”

 “Všeč mi je bila izdelava testenin. Prvič sem naredila pašto sama. Zdelo se mi je da testenine ne ne bodo okusne, vendar so bile odlične in vsi v družini so jih poizkusili in pohvalili. 2. naloga, na sprehodu za matematiko, mi ni bila preveč všeč. ”

 “Všeč mi je bilo, da sem spoznal starinske mere in da sem lahko sam pripravil testenine.”

 “Všeč mi je bilo ko sem skuhal testenine. Vse mi je bilo všeč. ”

“všeč mi je bilo to da si mogel narediti testenine. ni mi bilo všeč ker je bilo preveč matematike.”

 “Všeč mi je bil 3. delovni list in priprava domačih jajčnih testenin.

 “všeč mi je bilo delanje tortelinov”

 “Kuhanje testenin in hoja v naravi ”

 “Zelo mi je bilo všeč delati domače testenine, ker so bile zelo dobre. Najmanj všeč pa mi je bilo računanje. Tista oddaja je bila tudi še kar zanimiva.”

 “Najbolj mi je bilo všeč izdelovanje testenin. Tudi ostale teme so se mi zdele zanimive. veliko novega sem izvedela.”

 “Na tehniškem dnevu mi je bil zelo všeč filemček o meroslovju saj je bil zelo poučen. Zabavno je bilo tudi pripravljanje testenin. Na tehniškem dnevu ni nobene slabosti.”

 

“Všeč mi je bila priprava testenin in oddaja Meroslovje. Računanje na sprehodu z matematiko mi ni bilo najbolj všeč.”

 “Lepo je bilo gledati filmček ni mi bilo všeč računanje. ”

 “Všeč mi je bilo saj sem se naučila česar prej nisem vedela. Najbolj pa mi je bilo ušeč pripraviti domače testenine. Bile so zelo okusne.”

 “Bilo mi je všeč, ko sem šel s telefonom in mi je mirilo korake. ”

 “Najbol mi je bilo všeč priprava testenin,malo manj všeč pa mi je bilo odgovarjat na vprašanja :)”

“Tehniški dan mi je bil zanimiv, naučil sem se veliko novega. Najbolj všeč pa mi je bilo na koncu priprava testenin, in ko sem jih pojedel.”

 “Všeč mi je bilo da sem prvič naredila testenine prav sama.Pogrešala sem samo kakšen izdelek.”

“všeč mi je bil posnetek, priprava testenin, niso mi bili všeč izračuni korakov,časa…”

“Posnetek o meroslovju mi je bil všeč,pretvorbe pa mi niso bile.”

“Najbolj mi je bilo meriti korake z telefonom”

 “Pozdravljeni. Meni je bilo všeč posnetek o kontrolah meritev. Niso mi bile všeč naloge na DL ker so mi bile težke. Lažje bi bilo, če bi se o tem pogovorili. ”

 ”všeč mi je bila priprava testenin, manj všeč mi je bilo računanje.”

“všeč mi je bil posnetek meroslovja”

 “Všeč mi je bila cela oddaja, zdaj vem, da se uporablja mere na vsakem koraku. Najbolj zanimivo je, kako so včasih merili.”

 “všeč mi je bilo delati testenine, meriti korake, ogled filmčkov, izvedeti veliko novega. Ni mi bilo všeč računanje.”

 “Najbolj všeč mi je bilo, ko smo skupaj delali testenine. Delamo jih večkrat ampak tokrat sem veliko dela opravil jaz. Supeeerrr !!!!”

 “Na tehniškem dnevu mi je bilo všeč, ker sem bil lahko zunaj.”

 “Najbolj mi je bilo všeč delat testenine, ni mi bila pa všeč 2 naloga drugega dela.”

 “Všeč mi je bilo merjenje korakov in časa. Niso mi bile všeč testenine.”

 “Verjetno, mi je bilo najbolj všeč priprava testenin, saj sem to delal prvič. Tudi vaje pretvorb iz starega v novo so mi bile zabavne. Malo bolj sem se moral potrudit pri vajah – na sprehodu z matematiko. Pri ogledu oddaje sem izvedel dosti novega in zanimivega.”

 “všeč mi je bilo vse najbolj pa testenine ki smo jih danes ponovno delali. ”

Dostopnost